Thursday, July 7, 2011

Susah Dulu, Senang Nanti

warghhh!!!! (mcm hulk sudaa) Allahu Akbar!
GEMPUR.....GEMPUR..GEMPUR!!!
dia mau mali maa....lepas ni takleh main dah..
kena sungguh-sungguh...sapa kata aku tak boleh...
aku ada Allah....aku nak buktikan kat umi abi tersayang...
aku boleh ubah AKHLAK!
aku boleh ubah RESULT dlm exam ni mnjadi terbaekkk!!
yang aku perlu dari umi abi, hanya lah DOA buatku....
Doakan aku menjadi anak yang solehah...
Doakan aku mendapat pencapaian yang terbaik...
Doakan aku..........

DULU...
-balik sekolah tido/ngadap fb/mkn
-malas
-tak suka belajar
-malas nk g sekolah
-tak focus dlm pmblajaran
-main-main
-sembang kosong dgn kawan2
-cikgu xdak dlm kelas, buat bising
-tido dalam kelas

SEKARANG....
-balik sekolah rehat jap, p baca buku
-agak rajin laa
-dah minat blaja (tmbah math dgn sains)
-semangat nk p sekolah
-focus dgr ape yg cg ngajar kat depan
-study-study
-cg xdak dalam kelas, study group, wat latihan
-hafaz quran

sedikit sebanyak perbandingan diri aku..kihkih

No comments: